Wednesday 7 December 2011

begitu berat dugaan yang Engkau beri




Ya Allah , aku bersyukur dengan segala pemberian dari-Mu .. aku tidak minta yang lebih2 cuma satu je yg aku inginkan ialah jgn la Engkau bg dugaan ini pada ku  :'(
aku tidak kuat Ya allah ... aku insan yang lemah dan tidak berdaya nak tempuh dugaan seberat ini .. hati ku seperti kaca yg pecah berderai skrg ini ..
memang Engkau pernah berikan dugaan sebegini dulu , tp tidak seberat ini .. aku mngaku yang before ni aku pernah tempuh dengan tabah tapi kali nie aku tak kuat !!
ape nasib aku lepas nie ?? aku kne keje , nk sara hidup ryte ... angan2 aku nk bercuti dgn happy terkubur gituh jaa  :'(
apekah pengakhiran pd semua ini ? ape yang Engkau cube beri kan pada aku Ya allah ?? aku tak tahu brapa lame aku bole bertahan dgn semua ini  :'(  adil kah semua ini ? aku tak berharap yang lain cuma ingin hidup happy disamping org tersayang Ya allah ...




aku mmg nmpk kuat , sllu happy , sllu senyum ... tapi ade org tahu ape isi hati aku ??
aku tanak org nmpk aku nages terutama mama ! aku tanak dy bertambah sedih .. aku akn buat ape saja , sedaya yg mungkin untuk dy happy .. aku tanak jd beban bg idup dy .. aku syg mama sgt2 .. dy la sgla2 nye bg aku .. syurga dibawah telapak kaki ibu , bkn ayh ~ so kaw , bole go   >.<
aku akn kemana saja bersama mama , tde spe bole pisahkan aku gn mama kcuali ajal maut !!




ade aku kesah ? aku sikit pun tak goyang lah kaw nk bunuh aku !! aku mmg tahu kaw manusia yg tak berhati perut  >.<
sbb tuh , senang je kuar dr mulut kaw yang " aku jumpe kaw , aku bunuh kaw ! "
aku bole je nk buat report tp mls lah kn nk besar2 kn crite , kang kaw jgak yg merana .. aku ni msh berhati perut , berikemanusiaan lah kata kan ... aku da tak peduli la ape yg kaw nk buat , buat la slgi kaw mmpu ..
tuhan sentiase akn mkbulkn doa org yg teranyiaya ....
aku berharap sgttuhan akn tunjuk kn jln yg  mudah untuk aku  :')


Ya allah , aku mohon agar Engkau berikan jalan mudah untuk aku dan Engkau berikn lah aku petunjuk agar aku dapat keluar dr masalah ini ..
Engkau tabahkn lah hati aku dan mama Ya Allah  :'(
aku mohon , sesungguhnya Engkau maha adil , bijaksana , pemurah ~

No comments:

Post a Comment