Sunday 11 December 2011

akak sayang bby

Asslamualaikum followers schaa ..
nak story pasal semalam nie  -,-  semalan schaa jumpe adik schaa yang kecik .. oke lepaskan rindu .. dah hampir seminggu lebih tak jumpe dy ..  mule2 jumpe dah sedih bile dy peluk schaa and cakap

baby : '' akk , aku bby nak ekot akk , bole lah eyh ? *nages* ''
me : '' bby , akk klau bole nk bwk bby gn abg .. tp tak bole syg .. *nages* ''
baby : '' knpe ? bby nak gn akk and mama , bby syg mama  :(  akk , L** ckp akk ank derhaka .. "
me : " biar la bby dy nak ckp ape , dah2 jgn nages ea ? *peluk kuat2*


yeah , mmg mase kat uma sllu gaduh , jerit2 .. tapi kasih sayang antara seorang akak dan adik tak pernah putus serta ape pun terjadi schaa tetap sayang adk .. semalam ade amk pic gn bby and setiap kali melihat pic tuh , air mata schaa mengalir  :'(  sumpah sebak sangat mase bergambar dgn dgn adk ..




nie lahh adk schaa paling kecik , nama dy  SHARIFAH AMIRAH DIYANAH ... dy baru jaa berumor 8 tahun  dan kene tempuhi dugaan yang berat cmni ~
AKAK AYANG BABY !!
* sempat snap semalam *



yang ini pic bsama mama .. keep smile even we had a big prob >.<


puas schaa sruh bby jgn nages , tp smlam mmg sebak sgt nages teresak2 .. schaa tahu sgt ape yg bby rse time tuh .. dy pluk mama kuat2 , dy cium ppi mama and schaa ~
dugaan cmnie mmg sgt berat , aku mohon sgt2 agar Allah dpt mngubah semua ni ..

#aku sayang adik aku sangat2 , aku tanak berjauhan dgn dy .. BABY , AKK JNJI AKK AKN UBAH SEMUA NIE KAY ... kita tak akn berpisah !!  :'(

No comments:

Post a Comment