Sunday 27 November 2011

last paper , iloveit ~

Assalammualaikum kawan-2   :)
Esuk 29/11/2011 berakhir nyee siksaan SPM aku .. esuk paper CHEMISTRY 1 , 2 , dan 3.. start kul 8 dn berakhir pd petang hari lepas tuh aku ENJOYY , hahahahaa  :D
segala buku-2 SPM dah bole aku bg kat adik aku .. lapang sikit bilik aku dr buku-2 tebal  ==''

Aku happy dah nk abs tp dlm mse yg sama aku sdh sbb trpakse tnggal kn zaman persekolahan aku .. terlalu bnyk kenangan manis dan tk lupe gak pada kenangan pahit . hhe ~
mse sekolah tak sabar-2 nk habis , tp ble dah smpai mse cmni , tanak pulak kluar dr skola . huhu
nk buat cmne kn , umo da mkn tua , kne gak la kuar , ekekee ~
Alamak !! aku akn tglkn adk-2 kesayangan aku  :'(
adk-2 sekalian , jgn lupee kt akk oke ? akk syg korg n ade mse akk jumpe peluk-2 korg oke ? heheee
* athira
* syaa
* eintan
* syira
* syasya
* wanii
* syira
* dan yg rapat ~
alaaa , ramai pulak adk-2 aku ni.... soryy la ade name yg tak disebut tuh.. akk ttap syg korg kayy  <3
oke laa , aku nk smbg onlinee than stdy .. ilebbiuss semuaa ... MMUUAAAH MUAAAHHH !!!

No comments:

Post a Comment